FreshMail.com

Opis zajęć

bg
opis-basic

Pilates Basic - poziom początkujący (max.12 osób)

Pilates Basic to nauka odpowiedniego wzorca ruchowego, nauka prawidłowej postawy ciała zarówno w pozycjach statycznych jak i w ruchu, to przywrócenie równowagi mięśniowej i skupienie na prawidłowym oddechu.To właśnie ten poziom zajęć zbuduje twoją świadomość ciała i siłę wewnętrzną, którą wykorzystasz na zajęciach o wyższym poziomie zaawansowania. Na treningu pilates basic korzystamy z takich sprzętów jak mała piłeczka, taśma rehabilitacyjna oraz z magic circle.

opis-mix

Pilates Mix (max. 12 osób) mix poziomów / basic / średnio zaawansowany / zaawansowany

Zajęcia na zróżnicowanym poziomie w zależności od możliwości uczestników grupy. To zajęcia w trakcie których będziemy ćwiczyć ze sprzętami tj. taśmy, ciężarki,magic circle, które znacznie mocniej angażują mięśnie do pracy. Skupimy się na kształtowaniu siły, elastyczności, koordynacji oraz wysmuklaniu ciała. Użycie dodatkowych akcesoriów urozmaica zajęcia i sprawia, że są bardzo atrakcyjne. Zajęcia te przygotują Cię do zajęć na wyższym poziomie zaawansowania oraz zajęć dynamicznych takich jak pilates dynamic oraz cardio shape. Daj się zaskoczyć w osiąganiu wymarzonej sylwetki!

Body Shape (max. 12 osób) średnio zaawansowany / zaawansowany

Zajęcia inspirowane metodą Pilatesa nastawione na wzrost siły mięśniowej oraz ich modelowanie. Na każdych zajęciach użyjemy obciążenia w postaci hantli oraz taśmy oporowych aby zmobilizować mięśnie do większego wysiłku.Zajęcia same w sobie będą miały większą intensywność i są przeznaczone dla osób na poziomie średnio zaawansowanym.

opis-power

Power Pilates - poziom zaawansowany (max.12 osób). 

Energiczne zajęcia pilatesa angażujące całe ciało utrzymane w „przesłaniu” zasad Josepha Pilatesa. Zajęcia przeznaczone dla osób, które szukają wyzwania w swoim treningu. Jeśli uważasz,że Pilates jest nudny, masz doświadczenie w praktyce pilatesa i twoim celem jest wyrzeźbić wylwetkę przyjdź na POWER 🙂 Jak każde zajęcia pilates nastawione są na praktykowanie ćwiczeń w prawidłowej pozycji z uwzględnieniem prawidłowego oddechu. Efekty power pilates to płaski brzuch, jędrne pośladki oraz ukształtowane ramiona i nogi. Spalisz nadmar kalorii, dzięki czemu szybciej zrzucisz zbędne kilogramy. Na tych zajęciach ćwiczymy zazwyczaj bez sprzętu. Tylko Ty i siła twoich mięśni. Sprawdź się! Jeśli masz problemy ze stawami lub kręgosłupem koniecznie zgłoś to Trenerowi przed zajęciami.

Body Flow

Body Flow to autorski program naszej trenerki Katarzyny Pyzik-Tederskiej. To wymagające zajęcia, w które zaangażowane są wszystkie mięśnie. Podczas zajęć Body Flow płynnie przechodzi się z jednego ćwiczenia w kolejne, a ruch odbywa się w tempie oddechu. Ćwiczenia tworzą sekwencje, które jednocześnie wzmacniają i rozciągają całe ciało. Zajęcia Body Flow zawierają elementy Jogi, Pilates, treningu funkcjonalnego i powięziowego. Ćwiczenia są wyzwaniem i budują siłę oraz świadomość ciała. Natomiast duża koncentracja na ruchu i oddechu sprawia, że umysł w tym czasie się relaksuje. Zajęcia na poziomie średnio zaawansowanym.

opis-stretch-relaks

Stretch&Relax (max.12 osób) poziom otwarty. Zajęcia trwają od 50 do 55 minut.

Zestaw ćwiczeń polegający na rozciąganiu mięśni i zwiększeniu ruchomości stawów oraz redukcji napięcia mięśniowego. Rozciąganie jest doskonałym ćwiczeniem odprężającym, uspokajającym. Podczas wykonywania ćwiczeń ważne jest zachowanie koordynacji ruchowej, równomiernego oddechu i nie przekraczanie progu bólu. Na zakończenie chwila relaksu. Każdemu się przyda chwila relaksu 🙂

Stretch Flow (max.12 osób) poziom otwarty

Stretch Flow to zajęcia skoncetrowane na aktywnym i mocno rozgrzewajacym stretchingu powięziowym. Podczas nich w rytmie oddechu płynnie przechodzimy z jednej pozycji w drugą. Następnie zatrzymujemy się na dłużej w statycznym ćwiczeniu i pracujemy nad rozciąganiem jednocześnie całego ciała. Po zajęciach towarzyszy nam przyjemne uczucie wydłużenia i lekkości. Zajęcia te różnią się od stretch&relax, które odbywają się w poniedziałki o 18:00. Sprawdźcie je koniecznie. Są przeznaczone dla osób początkujących i wszystkie poziomy wyżej. Prowadzi Kasia Pyzik-Tederska.

 

 

pilates dynamic

Pilates Dynamic - (max.12 osób) poziom zaawansowany- zajęcia dynamiczne. Zajęcia trwają 55 minut.

Pilates Dynamic to kolejny krok do przodu. Jak nazwa wskazuje jest to lekcja dynamiczna nastawiona na spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej i budowanie suchej masy mięśniowej. Na zajęciach spodziewaj się mnóstwa energii! zabawy! i porządnej dawki wysiłku. Trening jest dla wszystkich Pań, które znają podstawy pracy z metodą pilatesa, lubią szybsze tempo w treningach, głośniejszą, energiczną muzykę i ich celem jest spalanie nadmiernej tkanki tłuszczowej lub zachowanie dotychczasowej formy. Ćwicz dynamicznie z kontrolą ruchu! Spalaj! Walcz o kondycję! Skutecznie rzeźb swoje ciało! Ćwiczymy bez butów.

 

 

deepWORK® - (max.12 osób) poziom zaawansowany- zajęcia dynamiczne. Zajęcia trwają 55 minut.

deepWORK®  atletyczny, męczący, niepowtarzalny i zupełnie inny trening wyróżniający się na tle znanych programów. Składa się z pięciu elementów i pełnej energii! Stworzony przez Roberta Steinbachera program deepWORK® bazuje na koncepcji Yin i Yang. Został zaprojektowany tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe – kompleksowy trening funkcjonalny.

 

 

Trening Personalny - (opcja VIP 1/1 lub opcja 2/1) zajęcia trwają 60 minut.

Nasz PROGRAM ZAJĘĆ PERSONALNYCH nastawiony jest na osiągnięcie przez Państwa wyznaczonego celu, ale przede wszystkim stawiamy na EDUKACJĘ, dzięki której nauczą  się Państwo prawidłowych wzorców ruchowych, które mają ogromny wpływ na motorykę całego  ciała, postępy i w rezultacie osiągnięcie wyznaczonego celu - również w konkretnych dyscyplinach sportowych, które wykonują Państwo na co dzień.

W naszym teamie są: fizoterapeuta, trenerzy terapeuci ruchowi, instruktor korektywy wad postawy, nauczyciel oraz instrutorzy metody Pilatesa, terapeuta popołogowy, położna z kompetencjami instruktora rekreacji ruchowej, instruktor treningów bodyArt® oraz deepWORK®.

Na bazie naszego doświadczenia opracowaliśmy ofertę indywidualnych spotkań treningowych, która pomoże osiągnąć najlepsze rezultaty przez dostosowanie jej do Państwa możliwości i potrzeb. Dzięki współpracy z położną i terapeutą popołogowym mamy możliwość zaprosić Panie w ciąży oraz po urodzeniu dziecka na konsultacje popołogowe, diagnostykę treningową oraz treningi personalne z programem dopracowanym do potrzeb Waszego ciała w tym ważnym momencie.

Studio wyposażone jest w światowej klasy sprzęt rehabilitacyjno-sportowy marki KEISER zapewniający wysoko wyspecjalizowane podejście do treningu sportowego w kwestii budowania siły oraz mocy, dedykowany nie tylko sportowcom, ale również amatorom, którzy pragną polepszyć swoją sprawność - min. w bieganiu, golfie, tenisie, squash’u. Więcej informacji.

opis-ciazy

Ćwicz z Położną. Zajęcia dla kobiet w ciąży.
Oferta zajęć personalnych 1/1, semi-private 3-5 Pań)

To nowatorska idea, której głównym celem jest przygotowanie fizyczne i mentalne kobiet w ciąży. Cały pomysł bazuje na wiedzy i doświadczeniu położniczym opartym o aktualne zalecenia medyczne. Ćwicz z położną to trening przygotowujący do bycia aktywną mamą, świadomie wykorzystującej ciało w porodzie. Specyfika zajęć opiera się na profilaktyce zmian w ciele kobiety w czasie ciąży, przygotowaniu jej ciała do narodzin dziecka i umiejętności świadomego użycia go w porodzie. Nauki technik oddechowych oraz prenatalnej stymulacji dziecka w życiu wewnątrzłonowym. Zajęcia prowadzone są w nurcie mentalnych form pracy z ciałem z wykorzystaniem elementów: jogi, pilates, stretching, treningu prozdrowotnego, relaksacji, stymulacji dziecka w życiu łonowym, technik oddechowych treningu mięśni krocza ukierunkowanego na wzmacnianie i relaksację w przygotowaniu do porodu z ochroną krocza spokojnej chilloutowej i relaksacyjnej muzyki.

Program zajęć na bieżąco ewoluuje zgodnie z najnowszymi wytycznymi ACOG, WHO i rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego, a prowadzony jest przez położną, autorkę treningu Izabelę Dembińską (dawnej Komosa)

Trening przeznaczony jest dla kobiet w ciąży pod kątem zmian w organizmie w kolejnych trymestrach. Uczestniczki mogą posiadać zróżnicowany stopień aktywności fizycznej z przed okresu ciąży – uwzględniamy indywidualną wydolność fizyczną. Zajęcia skierowane są zarówno do kobiet planujących urodzić naturalnie jak i drogą cięcia cesarskiego.

Udział w zajęciach dla kobiet regularnie ćwiczących w ciąży możliwy jest od początku I trymestru, dla kobiet chcących rozpocząć prace z ciałem dopiero w ciąży, po skończonym I trymestrze ciąży.